8 mars 2012 - so happy i could die!

emma ringde nyss....!!!!
från och med 16 april jobbar jag numera på akademiska sjukhuset avdelning 70A1!
avdelningen tillhör kirurgen och det handlar om mage/tarm historian. önskeschema, dagar, kvällar helger osv och en helg på tio veckor jobbar man nere på KAVA (kirurgisk akutvårdsavdelning), där jag förövrigt hade min praktik för exakt ett år sedan, spännande :D jag skriver alltså på ett vikariat fram tills augusti som sedan kan bli förlängt till årskiftet om allting går som de ska, det vill säga att jag trivs, att jag pallar trycket, trivs med personalen och att dem trivs med mig! äntligen ska jag börja jobba 100% så jag slipper va så jäkla fattig!!



högst upp i 70huset kommer man att hitta mig framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0