26 mars 2012 - conquering america

har tagit det piano hela helgen, hur skönt som helst.
i lördags var vi faktiskt till uppsala för att köpa golv och kakel till köket, sen köpte vi även kakel till badrummet. stamrenoveringen närmar sig med stormsteg. igår storstädade vi lägenheten och halvt handikapad som man är så är det  tur att jag har en förjäkla bra pojkvän som ställer upp! kärlek till honom! ♥

har fortfarande hemska bröstsmärtor och bestämde mig för att idag, en vecka sen jag var ner till vårdcentralen senast ringa dit igen och höra vad jag ska göra. klarar liksom inte av att lyfta saker och det gör sjukt ont när jag går längre sträckor, vad gör jag för nytta så liksom? iallafall hade jag sånt flyt så en husläkare hade en kvartstid över så jag fick träffa honom idag. super duktig och seriös läkare faktiskt! han kände och klämde och ja, han trodde med all säkerhet att det är en knäck på bröstbenet. jag som är lite skör i skelettet ska då fan råka ut för allt! ska iallafall få remiss och komma till akademiska och göra en CT röntgen. det var inte super viktigt idag då man inte behandlar bröstbensfrakturer mer än att smärtlindra i mitt fall. så nu väntar jag på röntgen och är sjukskriven veckan ut. härliga tider, jag som ska åka slalom nästa vecka!!!!

dagen plus är att jag har träffat ida och linn! ikväll ska jag ta mig till stallet på möte och sen ska jag bara ta det alldedes för lugnt, bara för att jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0