23 mars 2012 - spaceman

åååh, somnade i solariumet som vanligt. känner verkligen hur röd jag är i ansiktet - det stramar och gör jätte ont, stackars mig. emil är och klipper sig, jag orkar inte följa med för jag har så fruktansvärt ont. har pysslat om min fina häst idag och tagit en promenad i vårsolen med mamma ♥ nu är jag helt slut. när emil kommer hem ska han fixa käk - kött, fritera egna pommes och beasås, kommer sitta fint i kistan efter denna dag.

lär tillägga att jag tycker det är bra att sipan fick lämna BB, fyfan vilken männsika. nu kan dom skicka ut hanna r med så är jag nöjd, mobbning är det värsta jag vet, punkt.

hoppas alla får en fin fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0