23 mars 2012 - friday im in love

har  varit vaken sen klockan och har fan inte kunnat somna om, helvetes jävla fredag.
min kära sambo gillade det säkert efter som han fick sällskap innan han åkte till jobbet. så läng man förgyller nånannans dag får man väl var glad. det verkar som om det kommer bli en fin dag, jag som inte kan/får rida får försöka ta en promenad med min häst idag kanske, kan ju poängtera att det är pga smärtan som jag inte kunnat sova. ska försöka hålla ut över helgen, om det inte har blivit bättre på måndag så ska jag kontakta skit vårdcentralen i tierp igen, för då ska dom fan få kolla igen.

dagens planer ser ut som så, promenad med min nyskodda häst, hålla emil i handen när han ska klippa sig, njuta av det underbara vädret, tommy kommer på middag? fortfarnade oklart, annars dyker han upp under kvällen och själv ska jag träffa linn. sist jag umgicks med emil och tommy somnade jag, haha trevlig tjej!

hoppas alla får en riktigt bra och fin dag och helg! pusssar ♥

The Cure – Friday I'm In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0