22 mars 2012 - crawling back to you

idag har jag verkligen funderat och grubblat på tok för mkt!

  • jag grubblar fortfarande på om jag ska behålla mig plats på tirk! nu när jag får nytt jobb kommer jag missa fler gånger, jag har flyttat mina pållar till tierp och lägger ner mkt mera tid i det stallet än tidigare. dennis ska bygga muskler och motioneras på ett helt annat sätt vilket innebär att jag måste lägga mera tid med honom. vi har även en super duper instruktör i stallet! vilket innebär att jag tjänar mer på att rida lektioner för henne på min egen häst.
  • jag är less på att vara blond, blek och fläskig. skämt å sido ;) jag vill träna, men kan inte pga det förbannade börstbenet som aldrig blir bättre, mäker absolut ingen skillnad på fanskapet. alvedon suger förövrigt! jag känner för att jag vill bli mörk&hånghårig, eller jätteblond&långhårig. hm. och ja, jag solade faktiskt idag, för att slippa vara blek, och blev röd i ansiktet och upptäckte några fräknar på näsan, äntligen får jag vara med i emils klubb ;)
  • jag vill ha en egen dator, men har fan inte råd att köpa nån. snart tjänar jag ju mkt mkt mer än vad jag gör nu, men orka vänta tills dess? okej att jag kan använda emils dator, men ska han ha med den någonstans så sitter jag här utan, kul!
  • kan man köpa nya bröstben nånstans? jag är intresserad! eller ge mig bara starkare smärtstillande, eller skjut mig.
  • nånting positivt i det hela, jag pratade med min farmor idag!! hon blev glad att jag ringde, tro de eller ej! ska hälsa på farmor och farfar i helgen. börjar bli dags, jag är alldedes för dålig på att höra av mig till folk, jag borde skämmas, usch.

nej nu får det vara nog. snart är emil hemma så det blir nån ordning på torpet. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0