21 mars 2012 - i hate this part

hej alla glada!
idag hade jag hoppats på att få åka upp till stallet och pyssla om min älskling, men icke. letade typ 15 min efter bilnyckeln, ringer emil och ja, den ligger väl i hans jackficka på jobbet, i uppsala! sjukt mig.
hatar när man verkligen vill göra nånting, sen går det inte. är det nånting jag hatar ännu mer så är det att inte orka nånting. igår kväll hade jag insläppet i stallet och fyfan, det var verkligen kaos igår, hästarna va tok vilda! fick hjälp av älsklingen och syster iallafall. hoppas på att min värk går över snart så jag slipper ligga på soffan som ett jävla fån!

funderar på att ta ett varmt bad och lägga en ansiktsmask, lyxa till det ordentligt när det inte finns så mkt annat att göra. fan jag är riktigt sur idag, mitt humör är i lite obalans kan jag säga. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0