21 mars 2012 - älskade vår!



kände att jag behövde få humöret på min sida igen. ringde mormor och bjöd över mig själv på fika, av nån anledning gick vi ut på balkongen, och satan så skönt det var! vi hamnade där och fikade i lugn och ro, kände hur solen brände i ansiktet och pratade massa strunt! årets första fika i vårsolen, underbart! ♥

hoppas att min häst inte har svettats ihjäl idag, men minsta lilla vindpust fryser han ju, stackarn. nu börjar han äntligen lägga på sig igen så snart kommer han kunna hålla värmen. jag håller på och städar och plockar lite i den mån jag kan, snigeltempo kan jag ju säga. men man bli så taggad när man har bra musik i högtalarna, balkongdörren på vid gavel och det blåser in frisk luft, det lukar så gott inne då. åååh vad jag älskar våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0