20 mars 2012 - this is the part of me

vad gör man en dag som denna?
intar soffläge som igår, ja finns inte så mkt annat att välja på. ska slå en pling till jobbet och sen funderar jag faktiskt på att gå och sola. blir helt slut när jag är uppe och går, det trycker som sjutton över bröstet och det känns som om man inte får nån luft, fast man vet att man får det ;) trycket är i vilket fall som helst jätte obehagligt. får roa mig med diskberget som befinner sig på diskbänken. är även sjukt sugen på hemköpssallad till lunch, ingen som känner sig manad till att fixa det åt mig? får väl helt enkelt ta mig till hemköp.

funderar faktiskt på att kolla på nån film, dock somnar jag ju bara. men jag blir verkligen rastlös av att bara ligga på soffan. nej hemköpssalladen lät lockande, den får det bli!


jag och mina fina killar igår. rätta mig om jag har fel, men dem påminner lite om varandra nu när dem har lika täcke och allt, samma lika färg och ljusa mulen, åh kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0