19 mars 2012 - shout it out!

ja jag säger då de, vilken jävla helg!
fredagskvällen var ju nice, det jag minns. lördagen hade jag bakfyllan från helvetet. låg hela dagen och emil var och spelade volleyboll så jag sov heeela dagen. på kvällen kom linn och marcus och hälsade på och kollade på gladiatorerna, mys! och vad ska jag säga om igår, soft dag. vi fick främmande av emils föräldrar och sen var vi hem till mamma och hogge och käkade middag.




(bilder från fredagskvällen, tagna av linn!)

och inte nog med det tillbringade jag morgonen på akuten imorse! igår när emil och jag skojbrottades i sängen så lyckades han trycka sin haka på nått jävla vänster mot mitt bröstben. har fan aldrig kännt sån smärta! jag trodde jag skulle tappa luften och sen hade jag så jävlans ont! imorse när jag skulle upp till jobbet så kände jag att allt fan inte kan stå rätt till eller. så jag ringde till akuten och fick tid att komma ner. sjukanmälde mig på jobbet och emil stannade som tur va hemma och flöjde med mig ner till akuten. träffade för engånsskull en jävligt bra doktor och han konstaterade att det är en blödning i börstbenet, man skulle kunna säga att det är ett blåmärke på insidan. har insett nu hur jävla svullen jag är, shit. emil är livsfarlig, läkaren tyckte att vi skulle ta det lugnt, fuck no!

jag hade sett fram emot ett pump-pass ikväll men det ser bra mörkt ut. fulldos alvedon så är jag nog fit for fight igen om några dagar! jag önskar er alla andra en fin dag iallafall, trotts all snö som nu täcker våra gator igen. men man har ju varit med i 19 år nu, det kommer alltid bakslag när man tror att våren kommer för att stanna! puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0