14 mars 2012 - amazing

hej alla fina läsare!
hade en mysig kväll med mitt hjärta igår, precis som det ska vara, inga konstigheter ♥
va verkligen as trött imorse och kände inte för att kliva upp när klockan ringde (ledig dag). så jag låg kvar i sängen och snoozade i typ 1,5 timme, sköönt! vid 9 messade linn och vill komma förbi en sväng så jag skuttade i emils onepice och intog soffan ist. efter ca 3 dagar med hemsk mensvärk har den äntligen släppt, underbar känsla! jag har även hunnit att vara i stallet idag, ridit en häst som har vårkänslor och är helt bäng i bollen. hoppar, stuttsar och är allmänt sär är bara förnamnet till honom. men jag tycker om honom endå!

nu har jag precis varit ner i tvättstugan och slängt i 2 maskiner tvätt, duktiga jag. om en timme kommer min älskling hem och sen ska vi iväg till örbyhus och greja, sen ska jag slappa på soffan heeeeeela kvällen. tack för mig, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0