13 mars 2012 - random lista!

KÄRLEK

Är du tsm med någon nu, isåfall vem? - ja, min lilla emil!
Hur länge har ni varit tsm - ett år idag ♥
Hur många gånger har du varit kär? - 2 tror jag
Vem var din första riktiga kärlek? - emil!


!?

Har du någon gång drukit alkohol? - ja
Röker du? - feströker då
Snusar du? - på fest
Hur ofta festar du? - oj inte så ofta för tillfället, men det ska ordnas upp!
Vad gillar du att dricka? - det mesta 
Har du bra självförtroende? - jodå, det duger!
Hur mår du igentligen? - bara bra!


DÖD/LIV

Har du varit på begravning? - ja det har jag
Har någon nära dig dött? - ja
Hur vill du dö? - hm, inget jag tänker på! men jag vill dö direkt, inget lidande!
Vill du dö? - absolut inte
Har du någon gång varit på dop? - ja det har jag
Isånafall vilka? - mina kusiner, låsassyskons barn, emils lilla kusin
Gillar du livet? - för det mesta är det underbart!
Vem som står närmast dig fick senast barn? - oj, ingen som står mig direkt nära tror ja
Vill du ha barn, isåfall hur många? - klart jag vill ha barn, 2-3 st, hellst tvillingar!
Var är du född? - på BB i uppsala
Är du snygg? - haha, visst!
Är du nöjd med ditt utseende? - jag är nöjd, men klart att det finns saker man inte gillar.
Vad gillar du mest med dig själv? - mina ögonfransar!
Vad heter du? - astrid jenny evelina tygesén forsman ;)
Gillar du ditt namn? - det duger
Vad gör du på fritiden? - jag är i stallet, är med vänner och grejar och donar hemma


FAVORIT

Mat - pasta!
Dricka - mjölk
Färger - rosa & svart
Musik - rock, eller nått annat som svänger!
Låt - för tillfället är det nog; part of me - katy perry
Dag - fredag!
Sport - ridsport
Godis - dumle!


SKOLA/ARBETE


Går du i skola? - inte längre
Trivs du i din klass? - jag gjorde de då jag gick i skolan
Favorti ämne? - i gymnasiet var det karaktärsämnena!
Vilka ämnen gillar du inte? - för många
Har du någon gång sommar jobbat? - ja
Vad vill du jobba som just nu? - jag ser fram emot mitt nya jobb, annars vill jag nog jobba som sjukgymnast, i ambulans eller polis
Varför vill du det? - för att jag vill vara cool och ha ett coolt jobb helt enkelt!


ANTINGE ELLER

Sommar-Vinter? - åh svårt, men sommar!
Bikini-Baddräkt? - bikini
Rosa-Blå? - ROSA!
Bada-Sola? - ligga i badet och sola
Fjortis-Emo? - sjukt dem tack.
Pop-Rock? - rock


RANDOM

Skostorlek? - 40-41
Längd? - 177 cm
Vad heter din bästa vän? - linnsepluttan & jossipluttan heter dem! såklart även mamma&emil ♥
Gillar du inte några? - några, många!
Vad köpte du senast? - creme fraiche & mjölk!
Vad åt du senast? - pastagratäng som jag lagat alldedes själv :D
Sista frågan: Vad drack du senast? - apelsinsaft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0