8 juni 2012 - finally!

hur länge har jag inte lovat och skrivit om en ny dator?
tadaaa, nu har jag köpt en ny dator, väntade in skattepengarna och sen slog jag till ;) en vit sony vaio fick det bli! har haft sån jäkla tur så att jag har kunna haft emils dator, men när vi nu flyttade under stamrenoveringen så har jag inte haft nån dator och ja, nå har det varit lite kaotiskt. det måste jag ju medge. har blivit arg och frustrerad pga att det inte gått att betala räkningar osv.. men nu jäklar, om två veckor flyttar vi hem och sooom jag längtar!

ikväll ska jag ut och äta middag med mina fina pinglor, det är inte alls ofta man kan ses nu för tiden när alla jobbar obekväm arbetstid, men ikväll blir det middag och mys! sen väntar jobbkvällar lördag och söndag. har även hunnit med att rida lektion på min prins idag för ulli! gick hur bra som helst, kallblodstravare har verkligen psyke för att skola om sig till ridhäst efter travkarriären. min fina dennis, imponerar nog på dem flesta som ser honom, han kommer bli så himla fin! kanske är dags att hoppa in i duschen och snygga till sig, hoppas alla får en fortsatt bra fredag! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0