15 juni 2012 - dance with me tonight

idag fyller världens bästa syster 13 år! nu blir hon tonåring och börjar högstadiet till hösten, vart tog lilla anna vägen? hon firar sin födelsedag med att dra iväg på cup. inte nog med det fick hon börja dagen med att följa med sin syster till akuten. förstår inte vart febern och all värk kom ifrån? virusinfektion jo jag tackar.

ska fortsätta att ligga på soffan och kurera mig. ser ut att bli några dagar till på soffan, för på måndag har jag planerat att vara tillbaka på jobbet. vi håller tummarna för det iallafall. det känns som det händer så himla mkt nästa vecka så jag hinner inte med att vara sjuk!! det är tatueringsdags, inflytt efter stamrenoveringen, midsommar och 6 dagars jobbvecka! jag måste bli frisk nu, helst igår!

ha en bra fredagkväll och nu ser vi till att heja fram sverige till vinst ikväll! :D



folk som bara skriver och lägger ut bilder om träning och mat lär ju bara vara riktigt missnöjda med sig sjäva.
grow up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0