9 januari 2012 - tidsfördriv!

vad gör man när man är ensammen hemma? jo man kan fördriva tiden med en lista, precis vad jag ska göra!



1. Hur gammal är du om fem år? 23 år!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min syster

3. Hur lång är du? senast jag mätte mig var jag 177, och jag tror inte ens i min vildaste fantasi att jag växt en milimeter till! 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? eclipse!

5. Vem ringde du senast? mamma ♥

6. Vem ringde dig senast? mamma ♥ 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "ska träna nu, hörs sen, puss <3"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror helt på, det är jäkligt bekvämt att skicka iväg ett sms. men är det någonting man ska föklara noga eller om det är nått viktigt så är det ju helt klart bättre att ringa för att undvika missförstånd!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skiljda

10. När såg du senast din mamma? typ 20 minuter sedan!

11. Vilken ögonfärg har du? blåa

12. När vaknade du i dag? 8,15 ca

13. Vilken är din favoritjulsång? mer jul

14. Vilken är din favoritplats? i stallet skulle jag gissa. eller någonstans där min fina är med!

15. Vilken plats föredrar du minst? hm, jobbet! haha nej skoja, så illa är det inte!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, säkert här i krokarna, bor förhoppningsvis i ett fint hus som emil byggt!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? jag tror jag sov djupt och aldrig var rädd, nejdå. att vara ensam tror ja!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? det underbara gänget i stallet i västland tidigare ikväll, dem är för sköna! 

19. Hur stor är din säng? 160 cm!

20. Har du stationär eller bärbar dator? jag har en bärbar som har varit på lagning sen innan midsommras! så jag säger att jag inte har någon dator, anväder emils!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? ibland, ibland inte!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 just nu, skulle behövas nya!

23. Hur många landskap har du bott i? ett, kära uppland!

24. Vilka städer har du bott i? inga alls, räcker med att jag föddes i cykelstaden, uppsala!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
jag är en strump-människa! visst är jag barfota på sommaren, men annars föredrar jag strumpor! har fotfobi och tycker inte om fötter, så jag föredrar verkligen strumpor!

26. Är du social? kan man verkligen säga att jag är!

27. Vilken är din favoritglass? daimglassen är en favorit, annars säger jag nog den som emil gör själv, mums!

28. Vilken är din favoritefterrätt? oj, en efterrätt! det ska vara panacotta då!

29. Tycker du om kinamat? åh! jag älskar kina-mat! nu blev jag hungrig...

30. Tycker du om kaffe? jag försöker lära mig att dricka kaffe, men det går verkligen inte bra..

31. Vad dricker du till frukost? mjölk typ.. hehe

32. Sover du på någon särskild sida? det är väldigt olika!

33. Kan du spela poker? nej det är någonting jag är dålig på, och är totalt ointresserad av det!

34. Tycker du om att mysa/kela? ja ♥

35. Är du en beroendemänniska? beroendemänniska? nja jag vet inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja faktiskt!! 

37. Vill du ha barn? ja det vill jag, men inte för tillfället!

38. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska kan man väl. kan sjörövarspråket om det räknas!?

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja fast jag satt bara i fram, eftermoppevurpa!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag, fast det är ju beroende på vart man är!

41. Vad spenderar du helst pengar på? hästarna tror jag, eller nej, på mig själv!

42. Äger du dyrbara smycken? nej det skulle jag inte kunna påstå, eller ja det beror ju på, för mig är dem dyrbara :) 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? kollar typ aldrig på tv, eller jag förljer typ inga serier. kollar på de mesta! 

44. Kan du rulla med tungan? svar nej!

45. Vem är den roligaste människan du känner? oj, jag känner många roliga människor, svårt att välja ut någon som är roligare än någon annan, emil tar ju alla pris i att vara mongo!

46. Sover du med gosedjur? jag brukar inte göra det, men just nu har emil nån nalle i sängen, haha!

47. Vad har du för ringsignal? vanliga iphone signalen!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma har garanterat sparat! 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? datorn i knät och mobilen vid min sida ;)

50. Flirtar du mycket? nej jag har ju emil! men jag är så social, så det kan säkert upplevas som att jag flirtar, men i själva verket så är det inte så.

51. Kan du byta olja på bilen? klart jag kan! om det skulle vara nödläge förståss ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej helt otroligt nog så har jag inte det!

53. Vilken var den senaste boken du läste? jag håller på att läser första twilight-boken nu, sååå braa!

54. Läser du någon dagstidning? haha händer väl ibland, men det är sällan

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nix

56. Dansar du i bilen? haha ja, iallafall när mamma och syrran är med!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? hm, p3!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? oj, bra fråga! handlingslistan kanske!

59. När var du i kyrkan senast? på systers julavslutning!

60. Är du lycklig? det är jag verkligen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0