nyårslöften

som jag funderat på nyårslöften, kan ju aldrig hålla dem så varför ens anstränga mig?
nu har jag iallafall bestämmt mig för att göra ett försök och lyckas hålla dem detta år, annars lär jag få någon bestraffning av nått slag. någonting lär ju hända om jag inte följer dem, för annars kommer jag garanterat att hamna i nån svaka och sen kommer det bara bli kattskit av allt.

nyårslöftena är följande:

1.
träna på aktivera minst 2gånger i veckan. rida flera gånger i veckan och ut och gå eller springa ett antal gånger i veckan.

2. uppdatera bloggen mer, den har sista tiden varit lidande pga ingen dator och flytt.

3. vara snäll så jag får julklappar nästa jul!



- har ni några nyårlöften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0