8 januari 2012 - sammanfattning av 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det har jag verkligen gjort! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag tror inte jag hade några, om jag nu hade några höll jag dem förmodligen inte eftersom jag inte minns dem ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? hehe, tog mig väl till åland som längst ;)
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? det finns det nog ja! 
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 13/3, då jag blev tillsammans med den bästa killen på detta jordklot! jag kommer minnas 12-13/3 då de va studentkryssning! 1/6 va det studenten. inte minst kommer jag minnas 29/4 då jag tog körkort! 
8. Vad var din största framgång 2011? oj, kanske att jag tog studenten och var hyffsat nöjd över betygen kanske? 
9. Största misstaget? det finns nog några jag skulle kunna rada upp, men det är inte värt det! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte allvarligt sjuk, men lite smått knäpp är man ju alltid ;)
11. Bästa köpet? helt klart dennis, min underbara fina och kära häst!  
12. Vad spenderade du mest pengar på? hästarna, eller nej, på mig själv. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? det finns massor som gjorde mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? hm, elektropop & fest hos mange typ! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag tror att jag har barot gladare året som var ön vad jag hade varit på många år tidigare! känslans att slippa skolan förgott var en underbar känsla! 
16. Vad önskar du att du gjort mer? hm, träffat alla gamla vänner som jag är jätte dålig på att hålla kontakten med, dumma mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit sur över skitsaker. 
18. Hur tillbringade du julen? på jobbet typ, och med famlijen såklart! 
19. Blev du kär i år? ja!
20. Favoritprogram på TV? kuggfråga till tjejen som sällan kollar på tv! jag vet faktistk inte, får väl dra till med 112- på liv och död. bara för att svara liksom. 
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? haha om jag gör! 
22. Bästa boken du läste i år? läste förmodligen inte en endaste bok, har däremot börjat nu!
23. Största musikaliska upptäckten? hm, bra fråga!
24. Något du önskade dig och fick? ja, en egen häst. 
25. Något du önskade dig men inte fick? garanterat.
26. Årets bästa film? bridesmaids, haha jag dör!
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? jag var ut med några underbara människor på min krogendebut och hade så jävla kul! 
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det förmodligen alltid! 
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? hm, väldigt olik mig från tidigare, jag tog steget till det bättre kan man väl säga.
30. Vad fick dig att må bra? emil, underbara vänner, famlijen, hästarna och alla som bara finns runt omkring mig! 
31. Vilken kändis var du mest sugen på? eric saade, lätt. 
32. Vem saknade du? de som inte fanns i min närhet.
33. De bästa nya människorna du träffade? sommarvikarierna/vikareierna på vendelgården, ni är grymma! 
34. Vilken var den bästa dansnatten? det måste ju nästa varit studentkryssningen? studentskivan eller helt enkelt studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0