4 januari 2012

ligger fortfarnade kvar i sängen och känner mig allmänt slö. inne på typ 8 dagen som ledig, hur skönt är inte det? sen måste jag väl erkänna att jag ligger kvar och drar mig lite extra för det är ju sista nätterna i mitt rum på borgmästaregatan, på fredag flyttar sängen och alla mina grejer över till gävlevägen,kommer bli så jäkla kul, men ja, det känns ju jätte konstig lär jag ju oxå erkänna.

idag ska jag bara ta det lugnt på förmiddagen, lite egen tid, en powerwalk kanske och sen äta en riktigt god frukost. i eftermiddag när mamma kommer hem ska vi upp och brodda om hästarna. med tanke på säkerheten i det nya stallet ska alla hästarna va borddad med elitbrodd, så det ska jag pyssla med idag. imorgon ska även dennis tillbaka på återbeösk i torslunda och jag ska köra hästsläp för första gången i hela mitt liv, hoppas fan dennis sköter sig så vi slipper större problem, senaste tiden har han varit så lättlastad, thank god for that!

lär ju säga oxå att mamma och jag var på första stallmötet igår sen vi flyttade ner hästarna till svanby rídcenter. och shit vad med folk, är van med västlands gård, haha! äntligen har man hamnat i storstall!

nej nu börjar magen kurra så nu ska jag ska slita mig ur sägen.
hoppas alla får en bra dag! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0