4 januari 2012 - godnatt!

nu ska jag äntligen sova efter en fartfylld dag, eller inte!
va upp till stallet när mammsen kom hem och broddad om hästarna och sen tog vi oss en promenadmed pollarna. dom verkar så glada och verkar verkligen trivas på svanby ridcenter! dom går som sagt med 18 andra valacker så dom behöver inte direkt känna sig ensamma ;) men nu börjar det bli dags att sova för imorgon ska vi iväg till torslunda och jag ska göra debut att köra med släp, med mina fina dennis i, läskigt!



satt även och kollde runt lite på olika bloggar ikväll och det var verkligen en sak som fick mig att öppna ögonen och jag blev tillochmed förbannad. okej, det är ens egen blogg och man bloggar om precis vad man vill. men en sak tycker jag verkligen inte om, och det är nånting om retar upp mig till tusen; det är när man hänger ut andra personer på bloggen. jag tycker det är fruktansvärt dålig stil och skulle någon hänga ut mig på en blogg eller skriva nånting som jag visste handlade om mig, skulle jag bli så jäkla förbannad! så gör man inte. som sagt, man bloggar om vad man vill, men det är fan inte okej att såra andra människor. punk slut. det är lika när man lägger upp bilder tex, fine man lägger upp bilder på ens vänner osv, anser vännen att bilden ska bort från bloggen eller facebook eller vad det nu kan vara, så accepterar man det, vad är det för skit sak att göra en stor grej av? sånt irriterar mig verkligen. tänk er själva om en bild kommer upp på facebook på er själva som ni inte vill ska vara där, klart man vill att den ska bort.

sov gott alla, puss ♥

- behandla andra, som du själv vill bli behandlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0