18 januari 2012 - what a day

vilken dag det varit. helt upp&ner vänd.
började dagen med att jobba 8-12, riktigt kortpass, inte mig emot. sen for jag i full fart hem för att gå till freddan så han skulle få kolla ryggen och axlar och vad allt man kan komma på. han kollade och hittade en hel del att gå på, fick ligga i värme först. sen masserade han rygg och axlar och fick bort en hel del låsningar och knutar. sen gick han på axeln, samma sak där innan han avslutade med laser. har alltid varit så rädd för att gå till en naprapat, men idag tog jag steget. när jag trodde att han var klar, nej då var det dags att knäcka till allt. suck... jag trodde jag skulle dö av paniken, men det gick bra. nacke, rygg och bäcken är nu på plats igen! tack och lov... är helt slut i kroppen och är så himlans trött! imorgon kommer jag förmodligen ha världens träningsvärk med inslag av blåmärkssmärta, lovley!

till dagens tråkigheter.. kom till stallet och fick höra den tråkiga och sorliga nyheten. berra har glopperat vidare till dom evigt gröna ängarna. hästarna busade och lekte i hagen med tokigt nog ramlade berra så tokigt så han bröt benet. nu varndrar han vidare utan smärta med alla andra änglar. alla tankar går just nu till camilla och anna som mist sin allre bäste vän ♥

nu ska jag mysa med emil, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

jobbar du ihelgen?? :)

2012-01-19 @ 00:20:30
URL: http://annaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0