15 januari 2012 - söndagsångest!

ja vad har jag att säga om helgen?
i fredags var jag och emil på bio, vi såg nya hamilton filmen, det var faktiskt bra! sevärd film. igår mådde jag inte alls bra och låg bara hemma på soffan typ. vi var till örbyhus en sväng och sen på kvällen kom pappa hit och åt middag med oss. jätte trevligt, alltid så kul när föräldrarna kommer och hälsar på :) idag, ja vilken jävla dag! emil skulle spela volleyboll och jag åkte med pappa till örbyhus, träffade pontus & mona och min lill-kusin sigrid! men ja, eftermiddagen slutade på akuten i tierp med emil och hans nackspärr. nu servar jag honom som om jag vore anställd här, jag kanske skulle börja ta betalt? ;) nej så hemsk är jag väl kanske inte.

snart ska jag slänga i mig lite middag innan mamma kommer förbi, sen ska vi till stallet och släppa in hästarna!
hoppas alla får en bra söndagskväll, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0