13 januari 2012 - fredag den 13e!

än så länge har jag inte märkt av att det är fredag den trettonde.
jag har varit så jäkla effektiv nu på morgonen! jag har städat här hemma, handlat och varit på banken! hann även in en sväng på haircorner! hade ju så gärna velat rida idag med, men vädret looks like hell! snöar som sjutton och man blåser nästan bort! tror jag håller mig inomhus ist. ikväll väntas bio med älsklingen, vi ska de hamilton! ska bli skönt att få komma iväg och göra nånting bara han och jag, vi firar ju trots allt 10 månader idag. tiden går så jäkla fort, jag blir nästa åksjuk!

nu ska jag diska och sen slänga mig in i duschen. sen ska jag nog faktiskt ta mig tid att bara slänga mig på soffan och fortsätta läsa "om jag kunde drömma", det är så lite kvar nu och den är så himlans bra!

hoppas alla får en super bra dag, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0