12 januari 2012 - om jag kunde drömma

hej alla fina! ♥
idag har jag  verkligen tagit en slappar förmiddag, legat på soffan och läst en bok. håller på att läser twilight serien, ja jag är ju på första boken än, men shit! den är så bra. jag tycker filmerna är så otroligt bra, men böckerna! dem skiljer sig så mkt från filmerna (ja som det alltid gör mellan böcker och filmer) värda att läsa om man är ett twilight fan!

nu ska jag åka hem till borgmästaregatan och hämta lite grejer, lite skor och lite träningskläder. har typ bara 3 par skot här uppe i lägenheten och nej, det funkar inte! ska hämta min converse samling och jag funderar tillochmed på att klicka hem ett par nya, intenetshopping ♥ ikväll väntas jobb, 16-21 så jag lär ta mig till stallet och mocka nu på eftermiddagen oxå. jodå, jag tror det kommer bli en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0