9 februari 2012 - what a day

godmorgon alla pigga och glada!
jag har sovit som en björn inatt och känner mig faktiskt riktigt utvilad!för första gången på väldigt länge känner jag mig pigg när jag vaknar, hade glömt vilken underbar känsla det är! sitter just nu i handduk óch med ansiktsmask och äter frukost, kände för att lyxa till det idag!

sitter och laddar upp för en tripp till valbo med en efterlängtad pingla, jossan ofc! tror inte jag träffat henne på flera veckor, så får det ju verkligen inte gå till! ska bli riktigt kul ♥

inte nog med allt det här har jag en ledig helg! torsdag-söndag innebär 4 dagars ledighet för mig! inte illa de inte! helgen är redan fullspäckad! emils kunsin martin kommer hit och ska vara här i helgen, på lördag kommer emils moster och lille frank och hälsar på och på söndag ska vi till örbyhus för att gratta elina som är i costa rica när hon fyller år, spännande! ser fram emot denna helg!

hoppas alla får en fin dag, pussar ♥


(bilden är från helgen jag fyllde, en kväll på heartan helt enkelt! ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0