26 februari 2012 - beach 2012, nu kommer jag!

från & med imorgon börjar mitt nya liv!
har disskuterat med min sambo och nu jäklar ska jag ta tag i träningen på riktigt! jag tycker det är as kul och när jag väl kommer igång finns det inte mkt som hindrar mig. men med jobbet jag har nu, olika arbetstider hela tiden och nästan bara kvällar så krockar det med alla mina träningar jag vill gå på! men nu ska jag greja det här endå, trotts jobb. det handlar inte om att gå ner i vikt, absolut inte, snarare tvärtom eftersom muskler väger mera än fett. det här handlar om att jag ska leva ett sundare liv.

i detta ingår allt från morgonpromenader, löpning till zumba och bodypump! ridningen kommer göra en stor del i detta oxå, jag håller min själv i form samtidigt som jag kommer hålla hästen i trimm!

kanske kommer även bloggmotivationen tillbaka med min form, håller tummar och tår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0