2 februari 2012 - nu ska det bli ordning på det här torpet!

men hur denna blogg får lida för att jag inte har nån motivation!
jag är nere i en svaka, och det enda jag orkar med är att ligga på soffan. ikväll ska jag iallafall orka mig iväg och jobba! igår tog jag mig verkligen i kragen och drog iväg till aktivera för lite bodypump, underbart! jag fegade med vikterna men jag trodde dock att träningsvärken skulle vara mkt värre idag, men det är helt okej. jag lovar, att den är 100 gånger värre imorgon! jag fick hem alla zumba grejer igår med, så jag funderar på att testa lite nu innan jobbet, så jäkla spännande!

btw har vi äntligen fått igång bredbandet, så nu lär ni se mer av mig här. ska ta tag i bloggen nu, promise :)

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0