11 februari 2012 - all day, all night

hej alla fina därute!
sitter på sängen och försöker överleva med alla ljud runt omkring mig. emil&martin spelar xbox i vardagsrummet, grannen borrar och ja, alla låter dom allmänt illa! så dåligt som jag sov inatt har jag nog inte sovit på länge, usch! för lite sömn = dåligt humör! ja det får faktiskt grabbarna stå ut med. finns det någon frivillig som skulle vilja rädda min dag så är jag öppen för förslag, för det här kommer jag inte stå ut med!

har iallafall hunnit med en god frukost, allt i stallet är klart plus en ridtur på min prins dennis! inte tänker jag sitta såhär hela dagen inte, kommer nog på nått, förr eller senare..

hoppas alla får en underbar lördag, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0