22 april 2012 - wonderful suprise

hej alla go och glada!
nu har jag äntligen kommit igång på nya jobbet, kul och spännande att få jobba med det man verkligen är utbildad för! får göra en massa grejer som jag inte fick göra på boendet jag jobbade på. bara grejen att ha patienter i olika åldrar gör jobbet så mkt roligare. nu ska jag jobba på fram till sista augusti och sen håller jag tummarna på att det blir förlängt!

annars händer det väl inte så jätte mkt i livet (ja jag ska ta tag i bloggandet), nästa helg är det dags att flytta ut inför stamrenoveringen. bo hemma i 8 veckor och när vi flyttar in sen har vi nytt badrum och halvnytt kök, underbart! äntligen säger jag bara, är så less på vårat badrum! nog att det är fult, det är så äckligt oxå.

söndagen till ära ska vi köpa mat på brorsans ikväll, anna kikar även förbi och imorgon är det dags för jobb igen! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0