13 april 2012 - devoto, en sån skönhet!

i förrgår provred jag en helt underbar häst! Ullis som vi hyr in hästarna hos i svanby har precis tagit hem en spansk pre häst, devoto 14 år, hingst och helt fantastiskt fin! hon tyckte jag skulle provrida och självklart tog jag chansen! spansk skritt, passage och piaff fick jag honom till, helt sjuk känsla att sitta på en sån välutbildad häst, han är nämligen utbildad på spanska riskolan, as coolt! 150 000 så är han min, haha nja inte vad jag har i bakfikan direkt! helt sjuk känsla att för de första sitta på en hingst, och för de andra att få sitta på en sån välutbildad herre, det är inte många som får chansen! jag svävar på rosa moln fortfarande, nångång i livet ska jag oxå ha en spanjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0