10 mars 2012 - denna uppdatering!

har verkligen inte haft motivation till att blogga och har väl egentligen inte haft tid heller :o
hade det bra i klövsjö, skidåkning hela dagarna, helt slut i kroppen fortfarande. det var så skönt att få komma iväg efter att ha legat hemma på soffan i nästan 3 veckor och haft ont. bröstet är mkt bättre nu och det känns hur bra som helst, nästa vecka väntar röntgen. den här veckan har jag semster, vilket innebär att det inte bli nå mera jobb på vendelgården för min del. ska dit imorgon tror jag och säga hejdå och lämna in de sista pappren. kommer fortfarnade vara vikarie där men kommer nog ha fullt upp med 100% jobb endå. ska bli riktigt kul att få jobba på sjukhus!

snart ska jag tillbaka till stallet och släppa in alla fina hästar! ska nog även rida dennis lite då jag red henry tidigare idag. tror jag ska rida båda hästarna imorgon oxå!

hoppas alla får en fortsatt fin kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0