what do you want from me

är det här vad man förtjänar när man ställer upp och tar hant om gamlingarna på jobbet?
jag höll verkligen tummarna igår kväll för att klara mig från denna äckliga åkomma, men icke. har vart jätte dålig hela natten och morgonen men nu börjar jag äntligen känna mig en aning bättre. denna kräksjuka har verkligen varit smittsam då det inte är många som kommit undan den. men man kan ju inte arbetsvägra för magsjuka? då lär man ju byta yrke, vissa verkar inte veta vad dom ger sig in på.

har förflyttat mig till vardagsrummsgolvet, att det alltid är så skönt när man är sjuk! är så fruktansvärt törstig, ligger och smuttar på vatten och cola utan kolsyra, fler tips på bra grejer för magen är jag tacksam för!

magsjuka är ju verkligen ingen trevlig åkomma, men vad fan! människor dör i olyckor, i cancer och vissa vågar inte ens arbeta med människor som har magsjuka! jag blir så irriterad, visst det är smittsamt, men snälla det ingår i yrket! den som tror att undersköterskor har ett slappt glassigt yrke kan ju ta och slicka sig i röven, för fy vilket ansvar vi bär. här ligger jag sjuk, på min lediga helg, för att jag ställde upp och jobba när andra vägrade.
skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0