sunday bloody sunday

åter igen söndag.
jag ska snart ut till stallet. dock ingen lektion idag då jag känner att magen inte kommer gå med på det. ska nog skritta ut på dennis ist! emil är och spelar volleyboll, innan han åkte sa han: "skriv ett gulligt inlägg om mig på din blogg, jag blir så glad då!" det är väl bäst att göra de då.

min tok till karl heter emil enarsson, född 910102 och är lång som en flaggstång. han jobbar som snickare och på fritiden spelar han volleyboll eller blandar drinkar, typ. han bor i örbyhus med sin mamma, pappa och syster, men kanske inte så länge till om våra lägenhetsplaner går vägen. han är jätte snäll och omtänksam, snällaste killen jag någonsin träffat! de senaste 7 månaderna har varit de bästa i mitt liv, och jag älskar honom mer än någonting annat. nånting som ligger mig varmt om hjärtat är att han alltid ställer upp, inte ens hans häst-allergi hindrar honom från att hoppa upp på hästryggen och hjälpa till i stallet! puss till dig ♥

hoppas alla får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Ee

Du är min plutt du :D <3

2011-10-23 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0