pump it up

arbetsdagen är över och nu börjar slappandet.
det är jag minst sagt värd efter denna dag på jobbet. börjar 6,45 imorse på smultron, när klockan va strax före halv 8 ringde birgitta och frågade om jag kunde jobba på övre charlotten ist för att det var personalbrist på den sidan så satte hon in en vikare för mig, visst sa jag. innan jag ens visste ordet av så ringde lola från nedre charlotten, där det går magsjuka så den avdelingen är isolerad. då var hon stackarna ensam där nere medans 3 personal var på övre charlotten för att dom inte ville jobba där magsjukan gick?. jaja, mig går det ingen nöd på så självklart ställde jag upp och jobba på magsjukeavdelningen. vad gör man inte? är man rädd om jobbet kan man inte arbetsvägra, icke sa nicke.

sitter nu hemma i soffan och kollar på sjukhuset, såg avnittet igår kväll med det är ju lika spännande endå! jag sitter även och kollar efter nya jobb, men inte hittar jag nå jobb lr. eller visst hittar jag jobb, men inget som skulle passa mig, typ.

nu i eftermiddag väntar lägenhetsvisning med älskling, spännande. jag hoppas dock på en lägenhet som emil ska kolla på imrn medans jag jobbar. men det sköter han fint, får jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det blev jättefint! <3

2011-10-19 @ 15:23:02
URL: http://lsjoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0