if it makes you happy

tänk att man kan uppskatta ett glas kallt vatten så mycket!
vatten och cola är mina bästa vänner idag. ingen lyxig fredagsmidda blir det heller, det får bli kräm och lite mjölk (mjölk ska dock undvikas, men what a fuck, lite kan man ju inte dö av!), mer glamoröst än så blir det inte. tur att det är ANTM på tv så jag får lite underhållning iallafall, blir bättre när mor och holgurt kommer hem :)

jag saknar min emil så mycket. det värsta med att bli sjuk över en natt, är att alla planer man hade förstörs, vilket gör att man blir ännu lägre, skit saker! lär väl peta i mig lite energi så jag orkar prata i telefon med honom iallafall, har ingen koll på nån kroppsdel tror jag. men imorgon kväll kan jag nog äntligen träffa min kära igen, tur att jag har valt en så förståelsefull karl, det värmer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0