i like the way

finally, jag har bestämt mig.
bye bye devote.se och hej blogg.se!
frågan är varför jag bytte från blogg.se från början? antagligen för att testa på nått nytt och för att inse att devote.se inte alls är så bra som jag från början trodde. känns skönt att nu börja på någonting nytt, lämna allt gamlat bakom sig. så ja, nu hittar ni mig på blogg.se igen.
kanske får jag äntligen tillbaka motivationen för att blogga igen, den jag faktiskt tappade i samband med att jag bytte blogg. att blev så mkt tråkigare. men nu ska vi ändra på det men ni får dock stå ut med mkt uppdatering från mobilen då jag fortfarnade inte fått min dator tillbaka, jävla skit saker! iphone4 ♥

hoppas alla får en fortsatt bra dag så ska jag plua lite med designen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0