hey, I made it!

satan i gatan! kan ju tala om att det händer grejer med denna blogg. hela designen är ny, och gissa vem som fixat den? jo jag! känner mig duktig, mitt minne är ju som kyss ma i arsle. men jag uppfriskade de genom att åka och hälsa på min favorit pinga, jossipluttan idag! det va så länge sedan jag träffade henne så idag tog jag och åkte dit. det bästa jag gjort på länge! och när jag kom hem satte jag mig direkt och pysslade med detta, och här har ni resultatet! lite mörk och dyster kanske? jaja det får jag ta tag i en annan dag! nu har vi början på någonting nytt iallafall. imorgon väntar jobb igen. 6.45-14 dagen till ära. imorgon väntar ännu mer spännande grejer, nämligen lägenhetsvisning, good vad jag vill flytta hemifrån, men samtidigt inte. det är skrämmande, men samtidigt något jag så gärna vill. att emil är en del i det, känns hur bra som helst. han är bäst! på tal om emil så sitter jag och väntar på honom nu. han ska hämta upp mig och sen åker vi till örbyhus. känns ju bra att vara där när man börjar så pass tidigt. okej, jag åker dit för att spendera tid med honom med, inte bara för att jobba ;) hoppas alla får en bra kväll, denna dag med typiskt oktoberväder! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0