easy come, easy go

torsdag morgon, har sovit som en prinsessa inatt!
har precis kollar på gårdagens avsnitt av sjukhuset och ätit frukost, det va inte så mkt blod med idag så det gick fint att äta samtidigt ;) haha! nu ska jag nog ta och äta lite glass som efterrätt till frukosten! funderar även på att gå och sola sen. lär även ringa ett samtal till birgitta och höra om jag får komma och jobba idag! vore trist annars.

ser iallafall fram emot att vara långledig i helgen, hela fredag, lördag och söndag, underbart! räknade även på helgerna igår såg att jag jobbar både julafton och juldagen om dom lägger helgerna fortsatt lika, känns ju lagom kul. har sagt att julaftonsdagen kan man ju jobba, men inte kvällen :( juldagen fyller min underbara mamma år så då vill man ju inte heller jobba, typsikt. hoppas på de bästa att dom lägger om helgerna lite grann, jobbar hellre nyårsafton faktiskt, man slutar ju endå 21,15 som senast, och då hinner man ju festa endå, om man inte jobbar dagen efter såklart ;)

nej nu ska jag hugga tag i dagens sysslor, hoppas alla får en bra dag! ♥


UPDATE: jobb på kräkavdelningen ikväll med, uscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0