when you looking like that

jaha vad ska jag skriva om egentligen?
snart är det dags att dra sig mot jobbet, suuuck. har så mkt jag skulle vilja få ur mig här på bloggen, men det går inte. för alla som läser denna blogg verkar inte acceptera vad man verkligen vill skriva om, jag har ett tips till er! sluta läs.  har nån slags personlig kris idag och känner för att bara säga olämpliga saker och provocera. sånt jag är ruggigt bra på, men håller tillbaka på. vad ska jag mer skriva, egentligen inte så mycket. känner att det hatiska inom mig håller på att ta över, igen. kan ju hoppas att jag jobbar med nå lugn harmonisk människa ikväll som inte tänker driva mig till vansinne! nej undra om jag ska köpa mig lite choklad innan jag åker, känner att jag är alltför omöjlig nu!

undra om jag ska göra ett glatt avslut på inlägget iallafall. har inte hunnit pyssla om hästarna på hela helgen, kanske blir lite gladare nu när jag är ledig några dagar och hinner pussa på dem extra mkt. det behöver dom!

hoppas alla får en fortsatt bra, eller dålig dag! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0