välkommen träningsvärk, välkommen

bodypumpen igår har verkligen satt sina spår i mina muskler. hade ju trotts allt haft ett uppehåll så massvis med vikter åkte av stången men nå känns det iallafall. sista gången som bodypump 78 gick, jag ser verkligen fram emot nya passet, 79an alltså med ny och bra musik! bara längtar tills det blir träning nästa gång, det går bra nu!

RainDropz! – Tonight Is The Night 2K10 - Radio Edit

Paffendorf – Welcome To Africa



idag har jag tagit semester, hur skönt låter inte det? tog en dag semester och är nu långledig till lördag nästa vecka, rätt skönt med ett lite break. som alla skrytit om sina höstlov, tar mitt nu ist. ska passa på att söka jobb, om inte annat så ska jag leta jobb iallafall.

idag ska älskling, jag och maria in till uppsala och shoppa. 16 december får vi nycklarna till lägenheten och då lär man ju ha lite grejer. så idag ska vi kika på soffa och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha. spännande, det liksom kittlar i magen när man tänker på att man faktiskt ska flytta hemifrån, kommer nog bli super bra när allt är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0