one more time

åh älskade höst! har äntligen tagit fram mina kängor! så skönt, och på tal om kängor så hittade jag väl alltför många par skor idag, men köpte faktiskt inte ett enda par. köpte ist lite smink-påfyllning, 2 t-shirtar, en långärmad, en sjal och en plånbok, kan ju inte lova att jag inte glömmde att räkna upp något, minnet är bra men kort! mysig dag med syster, dagar som denna är guld värda, jag är så lycklig ♥

ikväll får ryggen vila från träning, men på torsdag ska jag tillbaka till aktivera för ett pump-pass har jag bestämt! ikväll ska jag bli bjuden på middag av en snygg kille, nämner inga namn ;) kanske är det värt att fixa till sig lite extra kvällen till ära, så får det nog bli!

hoppas alla får en jätte bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0