diffrent person

idag är soffan mer lockande än någonting annat.
träningsvärk sen både ridning och bodypumpen igår. hade ju tänkt att trimma henry idag med men jag orkade inte med tanke på att det är ridning på tirk ikväll, ingen rast och ingen ro. allra helst skulle jag vilja ut och springa eller powerwalka lite granna nu, men det vill inte huvudet. sprängande huvudvärk så soffan är nog det bästa alternativet. har inte sovit ordentligt på 2 nätter heller så det är väl inte konstigt att tröttheten kommer smygande.

nu känns det verkligen att vintern närmar sig med stormsteg. igår kväll var det minus grader och snorhalt ute, jag är glad att det sitter dubbdäck på bilen. fick till och med skrapa rutorna på bilen imorse, okej klockan var väl 8,30. men det märks att det är mkt kallare luft, och jag älskart! ge mig 3 meter snö och minusgrader, tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0