chapplin

gick kalas att jobba ikväll, jobbade med Monica och Calle, allting flöt på som det skulle. i omklädningsrummet när jag skulle hem så säger viola, ta det lugnt ute, det är jätte halt! fine tänker jag, ska ju bara till bussen! ringer upp mamma, går ca 10 meter innan jag faller pladask ner på baken. det har ju som sagt snöat ikväll så man ser ju inte isen!!! eftersom jag har mamma i luren så sätter jag mig på vänster handled när jag ramlar, typiskt mig! nu har jag fruktansvärt ont och är glad att jag bara ska på personalmöte imrn! varför ska allt hända mig? eller är det jag som söker utmaningen?

ringde även från 50c och undrade om jag kunde jobba några pass, så jävla typiskt att det alltid ska krocka med det andra jobbet, skjut ma! strax kommer emilo och då ska jag sooova! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0