bjällerklang och tända ljus

medans emil och hans far renoverar lägenheten och det inte finns någonting för en händig kvinna att göra så får väl jag helt enket renovera min blogg? vilken dom aldrig skulle kunna göra.

på morgonen har mamma och jag haft utsläpp i stallet, passade på skritta hästarna. andra gången jag satt på dennis sen han behandlats. alltid lika spännande, han är så pigg! gubben min, snart så ska han få springa fort, det han älskar mest!

nu ska har pysslas med header och annat spännande, lite julfint kanske? jag bara älskar julen, hur mysigt är det inte med allt rött, glitter och inte minst alla tomtar? mys på hög nivå om jag får bestämma! har redan köpt på mig grejer till nästa jul när jahg bor i min egen lya med min hustomte!

ikväll blir det middag med söderforsarna, alltid lika trevligt :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0