1 december 2011

mår som en påse sopor idag, vad kom min förkylning ifrån?
tänkte att jag skulle ta mig ut på en powerwalk men har inte tagit mig iväg än. funderar istället på att jag ska ut och kika efter lite julklappar här i byn. man glömmer lätt bort att man faktiskt kan hitta bra mkt fina grejer, man vill hellre åka in till stan, vilket egentligen bara kan vara helt onödigt. så det ska jag pyssla med.

ikväll väntas kvällsjobb. 16-20,30, blir skönt efter gårdagens heldag. dock ska jag inte klaga, vi firade en 90 åring och blev bjudna på både smörgåstårta och gräddtårta. mums!


1 december och ingen snö, vad är detta? om endast 24 dagar är det jul! då kommer jag tjäna pengar, feta pengar. och det känns hur bra som helst!

ha en bra dag, imorgon är det äntligen helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0